Reklamacije
Poštovani,
SVE REKLAMACIJE PRIMAMO U SKLADU SA ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon.
Komunikacija elektronskim putem
Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
- Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
- Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen
Ako niste u mogućnosti da nas obavestite u ovom roku, obavestite nas što pre budete mogli.
U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama.
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Oluk trgovina doo. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju. Ukoliko je defekt nastao kao posledica Vaše neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
Oluk Trgovina doo će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti proizvod sa novim ili izvršiti povraćaj novca ukoliko je reklamacija osnovana.
AKO KUPAC VRŠI ZAMENU ZA DRUGI ARTIKAL ILI VRAĆATE ARTIKAL KOJI JE ISPRAVAN, ALI VAM SE NE SVIĐA, TROŠKOVE VRAĆANJA ARTIKLA, KAO I SLANJA NOVOG ARTIKLA ILI VIŠE ARTIKALA SNOSI KUPAC.
VRAĆANJE NOVCA SE VRŠI NAJKASNIJE 14 DANA OD DANA PRIJEMA VREĆENOG ARTIKLA, A VREDNOST SE UMANJUJE ZA TROŠKOVE ISPORUKE, AKO PRI SLANJU TOG ARTIKLA NISU BILI URAČUNATI U UKUPNU CENU.
VAŠ PREDRAČUN KOJI STE DOBILI OD NAS PUTEM E-MAILA, JE VALIDAN I DOVOLJAN KAO DOKUMENT KOJI POTVRĐUJE VAŠU KUPOVINU I OD TOG DATUMA TEČE ZAKONSKI ROK ZA REKLAMACIJU.
NAMA JE ZADOVOLJSTVO KUPCA NA PRVOM MESTU I NIJEDAN PROBLEM NIJE NEREŠIV!
Zakon o zaštiti potrošača možete u celini videti na http://zastitapotrosaca.gov.rs/CMS/zakonodavstvo/ZZP/Zakon-o-zaštiti-potrošača.pdf
Potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju radi ostvarenja svojih prava telefonskim putem (011 23 93 055) , pismeno (Oluk trgovina d.o.o Stevana Brakusa 4-6, 11030 Beograd) ili emailom (webshop@oluk.rs), a mi ćemo Vam izdati pisanu potvrdu ili emailom o prijemu reklamacije sa brojem pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
Primljenu reklamaciju Oluk trgovina d.o.o vodi evidenciju o primljenim reklamacijama i čuva je najmanje dve godine od prijema.
Oluk Trgovina d.o.o će vam bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti na izjavljenu reklamaciju. Tada ćemo vam poslati i odluku da li prihvatamo reklamaciju, kao i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može biti duži od 15 dana.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač treba da izjavi reklamaciju na jedan od prethodno navedenih načina, a Oluk Trgovina d.o.o će otkloniti nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom. Ako potrošač zahteva može se uraditi odgovarajuće umanjenje cene ili se uraditi raskid ugovora za tu robu.
Potrošač može birati da nesaobraznost robe otklonimo zamenom ili popravkom, a ako to nije moguće onda potrošač ima pravo da zahteva umanjenje cene ili raskid ugovora.
Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), prestaje odgovornost Oluk trgovine d.o.o. ali ćemo uvek pružiti sve potrebne informacije, u skladu sa dobrom poslovnom praksom.